کارت اقامت پرتغال صادر شده برای فرزند 4 ساله یک سرمایه‌گذار

کارت اقامت پرتغال صادر شده برای فرزند 4 ساله یک سرمایه‌گذار

کارت اقامت پرتغال فوق برای فرزند یکی از موکلین شرکت صادر شده است که با خرید ملک 350،000 یورویی در برنامه ویزای طلایی پرتغال مشارکت نموده‌اند.

شما هم می‌توانید با سرمایه‌گذاری در برنامه ویزای طلایی پرتغال آینده فرزندان خود را تضمین نمائید.

یکی از جذاب‌ترین مزیت‌های ویزای طلایی پرتغال برای خانواده سرمایه‌گذار اینست که اعضای وابسته شامل فرزندان شما نیز مجاز به دریافت اقامت دائم و پس از 5 سال شهروندی پرتغال می‌شوند. به محض دریافت اقامت پرتغال، آینده فرزندان شما از حیث فرصت‌های تحصیلی، دسترسی به یکی از بهترین سیستم‌های درمانی دنیا، زندگی در یکی از امن‌ترین و پاکیزه‌ترین کشورهای جهان، بهره‌مندی از جذابیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری و فرهنگی، سفر آزادانه به اقصی نقاط گیتی و برترین فرصت‌های شغلی تضمین خواهد شد. ویزای طلایی پرتغال هرآنچه که شما برای فرزندان‌تان آرزو دارید را به واقعیت تبدیل می‌کند.

فرصت‌های تحصیلی

پس از دریافت اقامت پرتغال، شما می‌توانید فرزندان وابسته خود را در مدارس دولتی و یا خصوصی ثبت ‌نام کنید که اگر رایگان نباشند به مراتب بسیار ارزان‌ هستند و کیفیت آموزشی بالای آنها زبانزد است. با پیشینه‌ای طولانی در تاریخ معتبرترین دانشگاه‌های جهان، سیستم آموزشی پرتغال در رده‌بندی اولین نسخه سنجش قدرت سیستم آموزشی برتر QS رتبه 35 بهترین دانشگاه‌های جهان را از آن خود کرده است. علاوه بر دانشگاه‌های برجسته، پرتغال خانه تعدادی از خوشنام‌ترین دانشگاه‌های پلی تکنیک نیز هست.

سیستم درمانی کارآمد

با دریافت اقامت پرتغال، شما و اعضای خانواده‌تان از مزایای سیستم درمانی همگانی پرتغال نیز بهره‌مند خواهید شد که عالی‌ترین درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را دربرمی‌گیرد که در سراسر جهان به برخورد انسان‌دوستانه و صمیمانه با بیماران معروف هستند. تجربه اخیر شیوع ویروس کرونا نشان داد که دسترسی سریع و مطمئن به پیشرفته‌ترین مراقبت‌های پزشکی تا چه اندازه حیاتی است. شیوه مدیریت چالش‌های ناشی از گسترش کرونا در پرتغال بعنوان یکی از موفق‌ترین عکس‌العمل‌های داخلی به این ویروس شناخته شده است. ناظران در توصیف مدیریت کشور در بحران سلامت ملی، رفتار پرتغال را در مقایسه با سایر کشورهای اروپا مثال‌زدنی توصیف کرده‌اند.

امنیت و آرامش

هنگام انتخاب یک برنامه مهاجرتی یا اقامتی، امنیت و آرامش یک کشور عامل مهمی است که هر پدر و مادر برای فرزندان خود در نظر می‌گیرد. مزایای کلیدی ویزای طلایی پرتغال در کنار وضعیت قابل توجه امنیت این کشور گزینه‌ای غیرقابل رقابت پیش روی شما می‌گذارد. پرتغال در رتبه‌بندی امن‌ترین کشورهای جهان رتبه سوم را  در سال 2020 از آن خود کرده است.

هوای تمیز و طبیعت زیبا

امروزه، همه والدین ملاحظه‌کار نگران تاثیرات آلودگی آب و هوا بر سلامت فرزندانشان هستند. پرتغال در رتبه 38ام باکیفیت‌ترین هوای کشورهاست و وضعیت مطلوبی در این زمینه دارد. اهمیت مجاورت طبیعت نیز از موارد مهمی است که بر رشد مناسب کودکان موثر است. پرتغال یکی از کشورهای اروپایی است که متنوع‌‌ترین مناظر طبیعی را دارد و پرتغالی‌ها همواره در حفظ طبیعت خود کوشیده‌اند و مناظر خیره‌کننده و بکر فراوانی در سرتاسر کشور وجود دارند.

فرهنگ غنی

یکی دیگر از عوامل موثر در شکل‌گیری طرز تفکر و نگرش کودک از جهان پیرامون، هنر و فرهنگی است که با آن مواجه می‌شود. علاوه بر اماکن تاریخی و مناطق زیبای طبیعی بسیار، پرتغال به فرهنگ و موسیقی معاصر خود نیز شهره است. فرزند شما چه دوستدار غذاهای خوشمزه باشد و یا اهل پیاده‌روی در طبیعت، عاشق موسیقی باشد یا گردش و تاریخ، انتخاب پرتغال برای زندگی انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

از سوی دیگر مردم پرتغال با گردشگران و خارجی‌ها فارغ از نژاد، کشور و مذهب‌ ایشان، خوشرو، مودب و صمیمی هستند که آمیختن با جامعه را برای خانواده شما راحت‌تر خواهد کرد.

آزادی سفر

کسب اقامت پرتغال به شما و خانواده‌تان حق سفر آزادانه را به تمامی نقاط منطقه شنگن اعطا می‌کند و علاوه‌براین دارندگان اقامت پرتغال پس از پنج سال حفظ آن قادر به دریافت شهروندی پرتغال هم خواهند بود. باتوجه به اینکه پرتغال تابعیت دوگانه را به رسمیت می‌شناسد، با داشتن شهروندی پرتغال و پاسپورت پرتغال شما به فرزندان خود نیز امکان سفر بدون محدودیت را به بیش از 167 کشور جهان هدیه می‌دهید. هم ‌اکنون پاسپورت پرتغال پنجمین پاسپورت قدرتمند جهان است.

فرصت های شغلی فوق‌العاده

بعنوان یک والد، قطعا مایلید اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما آینده شغلی پرثمری داشته باشند. بازار کار پرتغال روزبه‌روز برای مهاجران پذیراتر می‌شود. تعداد زیادی از شرکت‌های تکنولوژی واقع در پرتغال از سراسر جهان کارمند می‌پذیرند و تعدادشان هرلحظه در حال افزایش است.  مضاف‌براینکه یکی از ویژگی‌های خاص زندگی در پرتغال مجاورت کشورهای مهم است و در مقایسه با زندگی در هر قاره دیگر و یا آنسوی اقیانوس، در زمان تجارت با کشورهای اروپایی سفرهای کاری شما به راحتی انجام می‌شوند.

سخن کوتاه اینکه، در میان بهترین مزایای ویزای طلایی پرتغال، یکی دیگر اینست که حتی اگر نخواهید که بلافاصله در پرتغال زندگی کنید اجباری در آن نیست و در واقع سرمایه شما به جای شما به مدت 5 سال در پرتغال زندگی خواهد کرد! قوانین اقامت قابل مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی نیستند و خرید یک ملک و اجاره آن به مدت 5 سال و یا بیشتر می‌تواند سرمایه و سود سرمایه را به شما برگرداند. این امر اساسا به این معنی است که سرمایه‌گذاری شما در برنامه ویزای طلایی برای شما رایگان درآمده است، علاوه براینکه با انجام این سرمایه‌گذاری هوشمندانه شما در آینده فرزندان خود سرمایه‌گذاری خواهید کرد که بهترین‌ها را در دسترس خانواده شما قرار خواهد داد.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در زمینه اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری، می‌توانید با کارشناسان کراس بوردر فریدم در امارات، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها تا دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری در املاک  برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه سوال، تجربه یا نظری در خصوص اخذ ویزای طلایی پرتغال از طریق سرمایه گذاری دارید، در قسمت دیدگاه‌ این مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی وبسایت نیز می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com