اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه‌ گذاری در پروژه عظیم استانبول

اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه‌ گذاری در پروژه عظیم استانبول

برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری (TCBI) که در ژانویه 2017 راه‌اندازی شده است باعث رشد چشمگیر در بخش املاک و مستغلات گردید و سرمایه‌گذاران خارجی را از سراسر جهان جذب خود نموده است.

تابعیت ترکیه به سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به بازارهای اروپایی و آسیایی را می‌دهد. همچنین اخذ تابعیت مادام العمر کشوری که ممکن است در آینده عضوی از اتحادیه اروپا شود. ترکیه در حال مذاکره برای عضویت کامل با اتحادیه اروپا است.

ترکیه به اتباع خارجی اجازه می‌دهد تا از طریق کانال‌های مختلف در این کشور سرمایه‌گذاری کنند و حق شهروندی ترکیه را کسب نمایند.

 6 راه برای اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد:

  1. سرمایه‌گذاری 250 هزار دلار (معادل لیر ترکیه) در املاک،
  2. ایجاد یک سرمایه‌گذاری ثابت به ارزش حداقل 500 هزار دلار(معادل لیر ترکیه)،
  3. استخدام حداقل 50 نفر،
  4. حداقل 500 هزار دلار (معادل لیر ترکیه) سپرده‌گذاری در بانک‌های فعال در ترکیه،
  5. خریداری حداقل مبلغ 500 هزار دلار (معادل لیر ترکیه) بدهی دولتی،
  6. خریداری سهام صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات یا سهم صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر به ارزش حداقل 500 هزار دلار (معادل لیر ترکیه).

شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری 250 هزار دلار در املاک

در این مقاله ما پروژه‌ای شگفت انگیز واقع در قلب استانبول را معرفی می‌کنیم که برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات و مایل به دریافت پاسپورت ترکیه هستند عالی است.

این پروژه باشکوه در استانبول 4 نوع فرصت سرمایه‌گذاری بسیار لوکس و مناسب سبک‌های مختلف زندگی را ارائه می‌دهد. این معماری، سخاوتمندانه تمام امکانات زندگی مدرن را فراهم می کند و مفهوم طراحی انسان محور را در یک مکان معروف ایجاد نموده است و آن را به نقطه ملاقات جدیدی برای افرادی تبدیل می‌کند که مایل به «تجربه استانبول» هستند. این پروژه در قلب شهر واقع شده است و در حال آماده شدن برای تبدیل به مرکز جدیدی است که زیبایی استانبول را غنی‌تر می‌کند.

هدف این پروژه ایجاد مرکزی برای تامین تمام نیازهای سرمایه‌گذاران از ترکیه و سایر کشورهاست در نتیجه این میزبان 491 برند مجزا شده است و همچنین دارای تسهیلاتی نظیر مرکز سلامتی در زمینی به مساحت 138 هزار و 423 متر مربع است.

با هدف دسترسی به یک زندگی لوکس و در عین حال اقتصادی، این پروژه گزینه‌هایی را برای هر نوع بودجه در یک مکان ارائه می‌دهد. با اتخاذ همین رویکرد دسترسی به انواع رستوران‌های و غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای سنتی ترکی در مجاورت آن را فراهم نموده است. این رستوران‌ها طیف گسترده‌ای از طعم‌ها را ارائه می‌دهند و همچنین می توان برای هر وعده غذایی روز، آشپزخانه‌های انتخابی نیز پیدا کرد.

از جنبه دیگر این مرکز با فعالیت‌های سرگرمی، موسیقی، هنری، فرهنگی و مد فراوان، علاوه بر مصرف، تولید و لذت را نیز شامل می شود. انواع کنسرت‌ها، مصاحبه‌ها، نمایشگاه‌ها و تبلیغات طراحی در این مرکز برگزار می‌شوند. همچنین می‌توان فعالیتهای سرگرم‌کننده و آموزنده را نیز برای کودکان پیدا کرد.

مزایای شهروندی ترکیه

شهروند ترکیه بودن مزایای زیادی هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای خانواده‌های آنها از نظر زندگی اجتماعی، فرصت‌های مالی و سفر آسان به همراه دارد. ترکیه رفاه و آینده آنها را با ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان به شهروندان خود تضمین می‌کند.

این برنامه همچنین میانبرهایی را برای جابجایی و سفر در بریتانیا و ایالات متحده تحت دسته‌بندی ویزاهای ویژه مناسب برای شهروندان ترکیه فراهم می‌کند. سرمایه‌گذاران خارجی ممکن است روند تبدیل شدن به شهروندی بریتانیا را با نقل مکان به بریتانیا به عنوان تمدید سودمند توافقات بین دو کشور آغاز کنند. همچنین با داشتن ویزای سرمایه گذاری E-2 امکان زندگی در آمریکا وجود دارد.

سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند املاک و مستغلات را به عنوان ملک مسکونی یا به عنوان دارایی بالقوه با امکان بازگشت سرمایه بالا خریداری کنند. ترکیه دارای مجموعه گسترده‌ای از اقامتگاه‌های راحت و ویلاهای ساحلی لوکس با هزینه‌های مناسب برای هر بودجه است. سرمایه‌گذاران خارجی همچنین می‌توانند از سرمایه‌گذاری‌های خود در املاک و مستغلات درآمد اجاره به دست آورند یا پس از یک دوره 3 ساله محدودیت آنها را بفروشند.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در زمینه اخذ شهروندی ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری، می‌توانید با کارشناسان کراس بوردر فریدم در امارات، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها تا دریافت شهروندی ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه سوال، تجربه یا نظری در خصوص اخذ شهروندی ترکیه دارید، در قسمت دیدگاه‌ این مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی وبسایت نیز می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com