پرداخت 13 هزار یورو در ازای سرمایه‌ گذاری در بعضی از پروژه های 280 هزار یورویی

پرداخت 13 هزار یورو در ازای سرمایه‌ گذاری در بعضی از پروژه های 280 هزار یورویی

ویزای طلایی پرتغال (اقامت از طریق سرمایه‌گذاری) روشی سریع برای سرمایه‌گذاران خارجی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای دریافت اقامت پرتغال است. محبوب‌ترین راه دریافت ویزای طلایی پرتغال خرید ملک است و تاکنون بیش از 4 میلیارد یورو توسط سرمایه‌گذاران برای اخذ ویزای طلایی پرتغال از این طریق هزینه شده است.

گزینه‌های سرمایه‌گذاری عبارتند از:

  • سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با حداقل ارزش 280 هزار یورو – خرید ملک در پرتغال در مناطقی با بیش از 30 سال زمان ساخت و کمتر از 100 شهروند در هر کیلومتر مربع،
  • سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با حداقل ارزش 350 هزار یورو – خرید ملک در پرتغال در مناطقی با زمان ساخت بیش از 30 سال،
  • سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با حداقل ارزش 500 هزار یورو.
به چند دلیل ویزای طلایی پرتغال علی‌رغم ارزانترین نبودن، موفق‌ترین ویزای اروپا بوده است:
  • الزام به اقامت محدود در کشور (به طور متوسط ​​7 روز در سال)،
  • قوانین بسیار خوبی که به افراد تحت تکفل اجازه می‌دهد در پرونده متقاضی اصلی ویزای طلایی اضافه شوند، و
  • قدرت پاسپورت پرتغال (در رتبه 3 قدرتمندترین پاسپورت در جهان).

پرداخت 13 هزار یورو در ازای سرمایه‌‌گذاری در بعضی از پروژه‌های 280 هزار یورویی

آلگارو، بهترین مکان در جهان برای بازنشستگی

آلگارو جواهر و تاج گردشگری پرتغال در جنوبی‌ترین استان این کشور، با صخره هایی از نور طلایی، دریای لاجوردی و سواحلی از شن های طلایی است که بسیار شبیه دریای مدیترانه به نظر می‌رسد. حتی اقیانوس اطلس خنک در آلگارو گرمتر است. اینجا هفت سال متوالی توسط شاخص بازنشستگی خارج از کشور به عنوان «بهترین مکان در جهان برای بازنشستگی» انتخاب شده است.

آلگارو اکنون به مقصدی برای ویزای طلایی تبدیل شده و ملیت‌هایی که تا به امروز بیشترین علاقه را به اینجا نشان داده‌اند، چینی، آنگولا، خاورمیانه و برخی برزیلی هستند.

بیشتر املاک آلگارو  به تازگی ساخته و یا بازسازی شده‌اند. اما چند عامل مهم برای محبوبیت این منطقه وجود دارد. قیمت هر متر مربع به طور قابل توجهی کمتر از سایر مناطق بوده و به عنوان یک مقصد توریستی، قیمت اجاره‌ در تابستان در مقابل ارزش ملک، بهتر از بسیاری مناطق دیگر است. این منطقه به طور کلی آب و هوای بهتری نسبت به سایر مناطق تفریحی نیز دارد.

یکی از املاک مناسب آلگارو برای ویزای طلایی پرتغال

عمده چشم‌انداز طبیعی آلگارو دست نخورده و تعداد ساکنان آن هنوز کم است. در این منطقه برخی از فرصت‌های ویزای طلایی فوق العاده وجود دارد. املاک باکیفیت از جمله در مراکز تفریحی شامل زمین‌های گلف، ساحل و بوم‌گردی در این منطقه وجود دارند که بیش از هشت سال رکورددار پذیرش تعداد زیادی توریست و محبوب متقاضیان اقامت دائم و سرمایه‌گذار خارجی‌ست که بسیاری از آنها بازنشسته هستند.

یکی از پروژه‌های مناسب متقاضیان سرمایه‌گذار دریافت اقامت دائم پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری در املاک Formosa است که از 250 هزار یورو شروع می‌شوند.

آپارتمان‌های نورگیر و شیک این پروژه همگی تراس و بالکن با منظره رودخانه و دریای زیبای منطقه را دارند. مالکین می‌توانند از کلیه خدمات منحصر به فرد این مجموعه و آپارتمان‌های نوساز لذت ببرند. انتخابی مقرون به صرفه و بی‌نظیر برای کسانی که مایلند در صلح و آرامش در مجاورت طبیعتی رویایی زندگی کنند و از آب و هوای سالم و غذاهای فوق‌العاده پرتغال لذت ببرند.

فراموش نکنید که با سرمایه‌گذاری در املاک چندین مزیت شامل حال شما خواهد شد:
  • دریافت کارت اقامت دائم برای تمام اعضای خانواده در مدت 6 تا 8 ماه،
  • امکان دریافت پاسپورت پرتغال پس از ۵ سال،
  • نیاز به اقامت فقط ۷ روز در سال اول،
  • آزادی سفر بدون ویزا به تمام کشورهای عضو شنگن،
  • آزادی زندگی و کار در پرتغال،
  • امکان تحصیل فرزندان در تمام مدارس دولتی بصورت رایگان یا مدارس خصوصی،
  • امکان استفاده از تمام مزایای رفاه اجتماعی،
  • بهره‌مندی از مزایای بازنشستگی.

علاوه بر این پس از گذشت 5 سال می‌توانید برای دریافت پاسپورت پرتغال اقدام نمایید و از مزایای سفر بدون ویزا به بیش از ۱۶۷ کشور دنیا از جمله کانادا، آزادی زندگی و کار در کشورهای دیگر اتحادیه اروپا برخوردار شوید و به عنوان دارنده پاسپورت پرتغالی، شهروند کشوری اروپایی، مدرن، باثبات و قدرتمند خواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، در مورد شرایط اخذ ویزای طلایی پرتغال، لطفا با یکی از مشاوران ما در امارات، دانمارک یا کانادا تماس بگیرید، ما تا زمان اخذ اقامت دائم و پاسپورت پرتغال شما و خانواده تان را همراهی خواهیم کرد.

اگر سوال یا نظری در مورد ویزای طلایی پرتغال دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com