پارلمان پرتغال درخواست توقف صدور ویزای طلایی در سال 2023 را رد کرد

پارلمان پرتغال درخواست توقف صدور ویزای طلایی در سال 2023 را رد کرد

حزب سوسیالیست پرتغال، پیشنهاد حزب کمونیست این کشور جهت توقف صدور ویزای طلایی پرتغال را رد کرد. در این راستا آنتونیو کاستا، نخست وزیر این کشور اعلام کرد که دولت در حال ارزیابی امکان متوقف ­کردن صدور ویزای طلایی برای پرتغال است. پیشنهاد فوق که بخشی از لایحه بودجه سال 2023 است، با رای مخالف حزب سوسیال دموکرات این کشور رد شد.

توجه به این نکته ضروری است که این اولین بار نیست که توقف صدور ویزای طلایی در پارلمان پرتغال با رای منفی روبرو می‌شود.  با این حال این موضوع هر سال مورد بحث و بررسی قرار می‌­گیرد. در هرصورت ما به همه سرمایه­ گذاران علاقمند به شدت توصیه می­‌کنیم که درخواست ویزای طلائی پرتغال را به زمان دیگری موکول نکنند.  چرا که ما می­‌توانیم یک سال دیگر از برنامه صدور ویزای طلایی پرتغال استفاده کنیم. این برنامه به شما و خانواده­ شما امکان دریافت اقامت اتحادیه اروپا را می­‌دهد.

برنامه ویزای طلایی پرتغال یا اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری،  مجوز اقامت برای فعالیت سرمایه­ گذاری نیز است. در این برنامه، شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می‌­توانند از طریق سرمایه­ گذاری، اقامت پرتغال را بدست آورند. استفاده ­کنندکان این برنامه در کمترین زمان مجوز اقامت اتحادیه اروپا از طریق فعالیت سرمایه گذاری را دریافت خواهند کرد. این طرح توسط دولت پرتغال و در سال ۲۰۱۲ برای تقویت اقتصاد این کشور از طریق جذب سرمایه­ گذاری خارجی معرفی شد. بر اساس این طرح اقامت پرتغال به علاقمندان به سرمایه­ گذاری در مناطق مختلف این کشور ارائه می­‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخد اقامت پرتغال، سرمایه گذاری و ویزای طلایی این کشور با مشاوران CBF تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com