مدارک مورد نیاز برای دریافت پاسپورت دومینیکا و اهمیت ارائه اطلاعات درست

مدارک مورد نیاز برای دریافت پاسپورت دومینیکا و اهمیت ارائه اطلاعات درست

تهیه مدارک مورد نیاز برای شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری بر خلاف تصور خیلی از متقاضیان چندان ساده و آسان نیست. این کار به تخصص، تجربه و دانش کافی متخصصان این امر در کنار زمان، دقت و هماهنگی به همراه تلاش شما برای تهیه مدارک و مستندات درخواست شده از سوی همکاران ما نیاز دارد، به خصوص اگر با اعضای خانواده درخواست می‌دهید. تکمیل کردن فرم‌ها کاری نیازمند دقت و ظرافت است و شما باید برای برخی از مدارک مهم تاییده قانونی دریافت کنید تا مدارک بی‌نقص به دومینیکا ارسال گردد.

شایان ذکر است در برخی موارد پس از ارسال مدارک و بررسی آنها تا قبل از صدور نامه پذیرش، می‌بایست آماده درخواست هر نوع اطلاعات و مدارک دیگر توسط افسر پرونده نیز باشید.

برخی از مدارک مورد نیاز برای دریافت پاسپورت دومینیکا عبارتند از:

  • مدارک عمومی شامل پاسپورت‌، شناسنامه، سند ازدواج و غیره،
  • گواهی عدم سوءپیشینه و انگشت نگاری،
  • مدارک مربوط به کسب و کار،
  • گواهی سلامت پزشکی،
  • مدارک تحصیلی،
  • اثبات منابع مالی،
  • عکس.

لیست ذکر شده یک لیست قطعی از مدارک مورد نیاز نیست بلکه بنا به نیاز هر پرونده مشاورین شرکت کراس بوردر فریدم فهرستی در اختیار شما قرار خواهند داد.

پیامد ارائه مدارک و اطلاعات نادرست در پرونده درخواست شهروندی دومینیکا

هنگام تکمیل مدارک درخواست شده داشتن یک نماینده متخصص و مشاور حرفه‌ایی در امر مهاجرت ضروری خواهد بود. آنها می‌توانند نکات و توصیه‌های مفید و مرتبط به شما ارائه دهند تا پرونده کامل و بی‌نقصی تحویل دهید. بخصوص در مرحله‌ای که بایستی میان گزینه پرداخت کمک بلاعوض به دولت و یا گزینه سرمایه‌گذاری در املاک و پروژه‌های مورد تایید دولت انتخاب نمایید. باید در نظر داشته باشید که در هر زمینه حتی در مورد کوچکترین و یا کم اهمیت‌ترین موضوعات، باید اطلاعات واقعی، دقیق و جامع به مشاوران ارائه دهید.

اگر اظهارات نادرستی در مدارک و فرم‌های درخواست خود ارائه دهید یا اشتباه جدی مرتکب شوید ممکن است درخواست شما برای شهروندی دوم رد شود. بدترین پیامد مردود شدن این است که در بیشتر موارد هنگامی که در آینده برای شهروندی کشور دیگری درخواست می‌دهید باز هم به طور خودکار درخواست شما رد می‌شود. بنابراین نحوه ارائه مدارک و رزومه‌ها جهت تکمیل شدن فرم‌ها بسیار مهم هستند.

حتی اگر به فرض محال شما اطلاعات نادرست بدهید و پاسپورت دوم را هم دریافت کنید به این معنی نیست که شما در امان هستید. اگر حقیقت بعداً مشخص شود گذرنامه شما بلافاصله باطل می‌گردد. علاوه‌ براین مبلغی که برای سرمایه‌گذاری پرداخته شده است نیز به شما بازگردانده نمی‌شود. مقامات مهاجرت همه کشورهایی که برای سرمایه‌گذاری به خارجی‌ها تابعیت می‌دهند با استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی بین‌المللی و درگاه‌های خود به بررسی سوابق سرمایه‌گذار و همراهان ایشان می‌پردازد.

از سوی دیگر، روند ثبت درخواست نیز محرمانه است و باید احتیاط کنید که اطلاعات محرمانه خود را در اختیار هر کسی قرار ندهید و به هر شرکتی اعتماد ننمایید.

در کراس بوردر فریدم می‌توانید اطمینان داشته باشید که اطلاعات شما کاملا محرمانه نزد شرکت ما و دولت دومینیکا باقی می‌ماند، چراکه، دولت دومینیکا در این مورد بسیار با دقت و با احتیاط عمل می‌کند. مشاوران CBF در تهیه مدارک مورد نیاز و تکمیل پرونده و تا دریافت پاسپورت و بعد از آن بنا به نیاز و موقعیت، شما و افراد وابسته به پرونده را یاری خواهند کرد.

کراس بوردر فریدم این موقعیت را برای شما ایجاد می‌کند تا در دنیایی که عدم ثبات زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده است، گزینه‌های بیشتری پیش روی خود داشته باشید. ما با بیش از ۲۰ سال فعالیت در این صنعت با افتخار توانسته‌ایم شبکه قدرتمندی از شرکای حرفه‌ای خود را تشکیل دهیم و موفقیت شما را تضمین کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، می‌توانید با کارشناسان کراس بوردر فریدم در امارات، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها تا دریافت پاسپورت دوم برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه سوال، تجربه یا نظری در خصوص اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری و یا دریافت کارت اقامت دومینیکا دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com