با ویزای D7 پرتغال از دوران بازنشستگی خود لذت ببرید

با ویزای D7 پرتغال از دوران بازنشستگی خود لذت ببرید

وقتی تصمیم می‌گیرید که دوران بازنشستگی خود را در خارج از کشور بگذرانید، گزینه‌های متنوعی برای انتخاب خواهید داشت، اما بازنشستگی در پرتغال یکی از بهترین پیشنهادهای موجود است. پرتغال برنده شاخص سالانه جهانی بازنشستگی در سال 2020 است. کارشناسان معتقدند اینجا بهترین نقطه برای دوران بازنشستگی است. و “کسانی که منبع درآمد مکفی و یا مستمری حدود 700 یورو در ماه دارند می‌توانند برای ویزای D7 اقدام نمایند.

زیبایی پرتغال از نوعی دیگر است. با جنگل‌های پوشیده از خزه، خط ساحلی فوق‌العاده و یکی از لذت‌بخش‌ترین سواحل اروپا. پورتو و یا کاسکیس و دیگر شهرهای ساحلی به بهترین شکل سبک زندگی پرتغالی را نشان می‌دهند. بخش داخلی پرتغال برای خود دنیایی کاملا متفاوت است. جایی که می‌توانید بقایای تمدن‌های باستانی و فرهنگ آمیخته با زیبایی‌های طبیعی و روستاهای سرسبز را ببینید که حس بودن در خانه را به شما می‌دهد.

میان این همه زیبایی طبیعت، جهان باستان و دنیای مدرن به هم پیوند خورده‌اند. در تضادی آشکار با کشورهایی نظیر ایالات متحده و یا امارات متحده عربی که بیشتر زیرساخت‌ها و شهرها تبدیل به مکان‌هایی صنعتی شده‌اند، پرتغال زیرساخت‌های مدرن خود را در بافت تمدن هزاران ساله تنیده است.

این تضاد با سفر از میان پرتغال به راحتی قابل مشاهده است. همچنان که از بزرگراهی مدرن می‌گذرید که تنها دو لاین عرض دارد و همواره بسیار خوب نگهداری می‌شود، به ناگهان گویی در زمان سفر می‌کنید! روستایی کوچک از قرن 13 میلادی به ناگاه پیش چشمانتان ظاهر می‌شود. درحالیکه از میان آن عبور می‌کنید، جاده‌ها عوض می‌شوند، سنگ‌فرش‌ها زیر لاستیک اتومبیل‌تان سروصدا می‌کنند و گاهی به اندازه یک گاری باریک می‌شوند. خانه‌های قدیمی، مغازه‌ها و ساختمان‌های دولتی و یا شاید حتی قلعه‌ای محدوده خیابان‌های کم‌عرض را تشکیل می‌دهند.

در نگاه نخست، همنشینی مدرنیته و قدمت غریب به نظر می‌رسد، اما به سرعت این جذابیت عجیب و بخصوص شیوه اجرای آن مورد تحسین شما قرار خواهد گرفت. انواع مختلف ساختمان‌ها نیز در پرتغال بسیار متنوع هستند. اینکه خانه‌ای قرن هفدهمی ساخته شده با آجرهای گرانیتی شصت سانتی‌متری و سنگ مقابل یک ردیف خانه بسیار مدرن و مجهز به انواع امکانات رفاهی ببینید، غیرمعمول نیست.

تجسمی رویایی، فرهنگی متفاوت و ماجراجویی در پرتغال در انتظار شماست.

بطورمعمول، نوع مکان اقامتی و مقرون‌به‌صرفه بودن آن، دغدغه‌های اصلی زمان انتخاب محل جدید برای زندگی است. خوشبختانه هزینه‌های زندگی در پرتغال بعنوان کشوری مدرن قابل قبول هستند. پرتغال، با یک سوم هزینه‌ها در آمریکا همان استانداردهای زندگی را برای شما فراهم می‌آورد و شما را از نگرانی‌های مالی آزاد می‌سازد. بعنوان مثال با 360 دلار در ماه می‌توانید خانه‌ای بزرگ، با تمام وسایل و پنج اتاق خواب، شش توالت با سنگ‌های گرانیتی، رختشویخانه و بیشتر امکانات مدرن پیدا کنید.

اجاره یک آپارتمان سه خوابه در بخش‌های داخلی پرتغال معمولا حدود 300 دلار در ماه است اما مسکنی در شهرهای ناحیه ساحلی بیشتر از 600 دلار در ماه هزینه دارند. یک خانواده کوچک بدون ریخت و پاش به راحتی می تواند با ماهی 1200 دلار در پرتغال سرکند و یک فرد مجرد با همین میزان بودجه ماهیانه زندگی لوکسی خواهد داشت. پرتغال واقعا پایین‌ترین هزینه‌های زندگی را در اروپای غربی دارد. یک زوج با ماهی 1700 دلار می‌توانند به راحتی در بخش‌های داخلی پرتغال زندگی کنند. بودجه لازم برای زندگی در شهرهای بزرگتری مثل لیسبون حدود 2100 تا 2200 دلار در ماه است.

غذاهای پرتغال برای بازنشستگان

غذا در پرتغال ارزان است. نیم کیلو میوه بطور متوسط حدود36 سنت تا 1،22 دلار است گرچه بعضی اقلام نظیر آووکادو و یا انبه ممکن است گرانتر باشند و نیم کیلو گوشت مرغ حدود 1،22 دلار است. رستوران‌ها هم قیمت مناسبی دارند. یک فنجان قهوه حدود 79 سنت است. کافه‌ها علاوه بر منوی عادی خود معمولا شراب، آبجو و الکل هم سرو می‌کنند. این غذاست که حس وطن بودن را به پرتغال می‌دهد. حتی غذاهایی نظیر گوشت، و لبنیات و محصولاتی که از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای می‌خرید هم بطور محلی پرورش داده می‌شوند و با اندکی تلاش می‌توانید از خوردن غذاهای فرآوری شده هم اجتناب کنید. اگر در بخش‌های داخلی پرتغال زندگی کنید در قلب غذاها خواهید بود. هرجا که می‌روید درختان میوه و انبوه سرسبزی، گله‌های گوسفند و بز و تاکستان‌ها را خواهید دید.

معاشرت در پرتغال در دوران بازنشستگی

مردم پرتغال مهربانند، قانونمند و بسیار باعاطفه هستند و هرچه دستشان است بلافاصله زمین می‌گذارند تا به شما کمک کنند. جرم و جنایت به هیچ وجه در پرتغال محل نگرانی نیست چرا که اینجا یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست. اگرچه یادگیری زبان پرتغالی ضروری نیست اما دانستن آن به شما کمک می‌کند که این کشور را بهتر درک کنید و مهربانی و محبت مردم آن را بیشتر تجربه کنید.

بهترین جا برای بازنشستگی در پرتغال

پرتغال گزینه‌های عالی برای بازنشستگان خارجی دارد. می‌توانید در یکی از شهرهای زیبای آن مانند لیسبون یا پورتو دوران بازنشستگی خود را بگذرانید. اگر آرزوی زندگی در کنار ساحل را دارید الگارو شهرهای فوق‌العاده‌ای مانند لاگوس و فارو برای بازنشستگی دارد.

آیا پرتغال جای مناسبی برای دوران بازنشستگی است؟

پرتغال برنده شاخص سالانه جهانی بازنشستگی در سال 2020 است. کارشناسان معتقدند اینجا بهترین نقطه برای دوران بازنشستگی است. هزینه‌های زندگی، آب‌و‌هوا، خدمات درمانی و بطور کلی کیفیت زندگی در پرتغال این کشور را مکانی عالی برای زندگی کرده است.

ویزای خودحمایتی پرتغال، ویزای بازنشستگی پرتغال، ویزای مالی و یا همان ویزای D7 اسامی مختلف بهترین راه برای اخذ اقامت پرتغال بخصوص برای بازنشستگان است. کسانی که منبع درآمد مکفی و یا مستمری حدود 700 یورو در ماه دارند می‌توانند برای ویزای D7 اقدام نمایند.

اگر بازنشسته هستید و یا امکانات مالی برای دریافت ویزای خودحمایتی پرتغال را دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه ویزای تمکن مالی پرتغال (ویزای D7 پرتغال) را مطالعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در زمینه اخذ اقامت پرتغال، می‌توانید با کارشناسان کراس بوردر فریدم در امارات، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها تا دریافت اقامت پرتغال برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه سوال، تجربه یا نظری در خصوص اخذ اقامت پرتغال دارید، پرسش‌های خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com