آیا شما واجد شرایط دریافت پاسپورت وانواتو هستید؟

آیا شما واجد شرایط دریافت پاسپورت وانواتو هستید؟

داشتن پاسپورت دوم امروز برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و بازرگانان به ضرورتی غیر قابل انکار تبدیل شده است، زیرا بدون داشتن اعتبار در دنیا، نمی‌توان به راحتی اقدام به معامله، سفر، یا خرید بین‌المللی کرد. از طرف دیگر، داشتن پاسپورت معتبر، شما و خانواده‌تان را از محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که به دلیل ملیت خود با آن مواجه هستید رها می‌کند!

همانطور که می‌دانید اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در بعضی کشورها برای برخی ملیت‌ها محدود شده است. برای مثال، در میان کشورهای ارائه دهنده برنامه‌های اخذ شهروندی، تعداد کمی به متقاضیان ایرانی خدمات پاسپورت دوم ارائه می‌کنند و حتی در صورت ارائه خدمات به سرمایه‌داران ایرانی، شروطی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

در این میان، برخی شرکت‌های سودجو با وعده دریافت پاسپورت وانواتو برای شهروندان ایرانی مقیم ایران، اقدام به اخذ وجه وکالت می‌کنند. سپس با ارائه مدارک جعلی و نادرست و پس از دریافت پاسپورت برای متقاضیان، منجر به خدشه دار شدن حسن سابقه سرمایه‌گذاران می‌شوند و نهایتاً پاسپورت اخذ شده نیز توسط دولت وانواتو پس گرفته می‌شود.

آیا شهروندان ایرانی نیز می‌توانند پاسپورت وانواتو را دریافت کنند؟

جواب مثبت است! اما متقاضیان ایرانی برای اخذ شهروندی وانواتو باید دارای شرایط معینی باشند. اگر شما در 5 سال اخیر خارج از ایران کار و زندگی کرده‌اید، شامل واجدین شرایط هستید. ولی پیش از اقدام برای اخذ پاسپورت دوم، حتماً از متخصصین باتجربه مشاوره دریافت کنید تا بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند.

هرگز فریب شرکت‌های سودجو با وعده‌های رنگارنگ را نخورید! یادآور می‌شود اگر واجد شرایط مشخص شده توسط دولت وانواتو نباشید، با ارائه مدارک جعلی یا نامعتبر فقط منجر به ایجاد سوء‌پیشینه در کل دنیا برای خود خواهید شد و دیگر امکان اقدام برای اخذ ویزا و پاسپورت هیچ کشوری را نخواهید داشت! پس آینده و اعتبار خود را به خطر نیاندازید. اگر شرایط اخذ پاسپورت وانواتو را ندارید، نگران نباشید. گزینه‌هایی همچون برنامه اخذ شهروندی دومینیکا، ترکیه، قبرس و ویزای طلایی پرتغال می‌توانند جایگزین مناسبی برای شما باشند.

دریافت مشاوره اختصاصی، منطبق با شرایط مالی و کاری شما، قدم اول برای انتخاب راه درست است! مشاورین فارسی زبان شرکت کراس بوردر فریدم، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جذابیت‌های وانواتو جهت اخذ شهروندی چیست؟

  • وانواتو در شرق استرالیا و شمال نیوزلند واقع شده است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی برای سرمایه‌گذاران آسیایی گزینه جذابی‌ست.
  • آیا می‌توان پاسپورت دوم را حتی سریعتر از ویزا دریافت کرد؟! البته! وانواتو این امکان را به سرمایه گذاران می‌دهد که فقط طی یک تا دو ماه پاسپورت معتبر این کشور را دریافت کنند. مجله معتبر فوربز، برنامه اخذ شهروندی وانواتو را با توجه به سرعت ارائه خدمات، در میان 8 برنامه برتر سرمایه‌گذاری جهت اخذ شهروندی معرفی کرده است.
  • امکان همراه کردن خانواده در پرونده از ویژگی‌های مورد نظر بسیاری از متقاضیان است. وانواتو به متقاضی اجازه می‌دهد برای همسر، فرزندان و والدین در صورتیکه به وی وابستگی داشته باشند، اقدام نماید.
  • اگر به دنبال کشوری هستید که مالیاتی بر درآمد، ارث و هدیه نداشته باشد، وانواتو همان کشور بدون مالیات است!
  • اگر اهل سفرهستید، احتمالاً از مقاصد پر رفت و آمد شما کشورهای اتحادیه اروپا هستند. با پاسپورت وانواتو، امکان سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور از جمله کشورهای حوزه شنگن، انگلستان، روسیه، هنگ‌کنگ و سنگاپور میسر خواهد شد.

اگر خواهان به دست آوردن این مزایا هستید، می‌توانید از روش زیر شهروندی وانواتو را دریافت کنید.

1- کمک مالی به صندوق‌های توسعه وانواتو به شرح زیر:

  • 130،000 دلار آمریکا – برای متقاضی مجرد،
  • 150،000 دلار آمریکا – برای متقاضی و همسر،
  • 165،000 دلار آمریکا – برای متقاضی، همسر و یک فرزند،
  • 180،000 دلار آمریکا – برای متقاضی، همسر و دو فرزند،
  • 15،000 دلار آمریکا – برای هر فرزند اضافه شده به پرونده و پدر و مادر بالای 50 سال.

2- روش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در حال حاضر فعال نیست و امکان اقدام ندارد. اما انتظار می‌رود در سال 2021 با شرایط جدید شروع به پذیرش پرونده نماید.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، خواهشمند است با یکی از مشاوران ما در امارات، دانمارک و یا کانادا می‌توانید وقت مشاوره آنلاین دریافت نمائید و طی تماس صوتی و تصویری پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها تا دریافت شهروندی وانواتو از طریق سرمایه‌گذاری برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه سوال، تجربه یا نظری در خصوص اخذ پاسپورت وانواتو دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com