کاهش حداقل مبلغ سرمایه‌ گذاری در املاک سنت لوشیا و معرفی گزینه‌های جدید

کاهش حداقل مبلغ سرمایه‌ گذاری در املاک سنت لوشیا و معرفی گزینه‌های جدید

سنت لوشیا فهرستی از اصلاحات در مقررات مرتبط با برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری خود را اعلام کرده است. این اصلاحات شامل تعدیل هزینه­ ها و کاهش مبلغ مورد نیاز برای شهروندی سرمایه ­گذاری در املاک و مستغلات است. همچنین در این اصلاحات پیشنهادی جهت ارائه اوراق قرضه جدید به تازه ­واردان وجود دارد. این خبر فقط یک هفته پس از اعلام تغییرات جامع در برنامه مهاجرتی سنت کیتس و نویس اعلام شده است که این خبر تنها یک هفته پس از سنت کیتس منتشر می‌شود.

هزینه های به روز شده

سنت لوسیا چارچوب هزینه­ها برای سه بخش مختلفCIP  را اصلاح کرد:

بر اساس برنامه CIP، اگر سازندگان مسکن و پروژه­های سازمانی درخواست مهاجرتی ارائه دهند، باید مبلغ 500,7 دلار آمریکا جهت بررسی سوابق خود بپردازند.

هزینه صدور المثنی مدارک مفقود شده یا آسیب­ دیده از 100 دلار آمریکا به 500 دلار آمریکا افزایش یافته است.

ممکن است سرمایه‌ گذارانی که شهروندی سنت لوشیا را طی 12 ماه یا کمتر داشته باشند، مایل باشند فرزندان تازه متولد شده آن‌ها نیز شهروند آن کشور شوند. در این شرایط سرمایه­ گذاران باید از طریق طریق صندوق تحول ملی CIP اقدام نمایند. هزینه چنین اقدامی از 500 دلار آمریکا به 5000 دلار آمریکا افزایش یافته است.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه­ گذاری در کاهش یافت

بدون تردید مهمترین تغییر اعلام شده، کاهش حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه­ گذاری در املاک است. در این شرایط متقاضی باید حداقل سرمایه ­ای به میزان 200,000 دلار آمریکا به جای 300,000 دلار قبلی ارائه کند.

این کاهش قیمت موجب می­‌شود گزینه املاک مندرج در CIP  سنت لوسیا شرایط یکسانی با سایر CIP های منطقه ­ای داشته باشد.

مدیریت وب سایت شهروندی سنت لوسیا با واحد سرمایه­گذاری است. در حال حاضر فقط دو پروژه ساخت و ساز تایید شده در این وب سایت موجود است. این پروژه­ها شامل هتل و میدان آلپینا و استراحتگاه کانلیز در سنت لوسیا می­باشند.  مجوز ساخت آنها سالها پیش صادر شده اما ساخت آنها شروع نشده است.

گزینه اوراق قرضه جدید

در نهایت، سنت لوشیا یک گزینه جدید برای سرمایه­ گذاری اعلام کرده است. این گزینه خرید اوراق قرضه دولتی جهت استفاده در چارچوب  CIP است. سرمایه­ گذاران می­‌توانند با خرید و نگهداری اوراق قرضه دولتی بدون بهره به مدت پنج سال شهروندی سنت لوشیا را اخذ نمایند. مبلغ مورد نیاز برای خرید اوراق یاد شده 300,000 دلار آمریکا اعلام شده است. خرید اوراق قرضه دولتی بدون بهره مشمول هزینه اداری ثابت به مبلغ 50,000 دلار آمریکا است. تعداد افراد قیدشده در درخواست مهاجرتی تاثیری در مبلغ فوق ندارد.

بیشتر بدانید: شهروندی سنت‌لوشیا

پیشنهاد جدید صدور اوراق قرضه در زمان توقف دریافت مبلغ 250,000 دلاری ارائه شد. مبلغ یادشده در راستای کمک به برنامه جلوگیری از سرایت بیماری کووید دریافت شده است. برنامه جلوگیری از سرایت بیماری کووید به طور رسمی در 31 دسامبر پایان میابد. برنامه CIP سنت لوشیا تنها برنامه­ای در منطقه است که سرمایه ­گذاری در اوراق قرضه دولتی را به عنوان مسیری برای اخذ شایستگی و مهاجرت در نظر می‌­گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com