یکی از جذاب‌ترین روش‌های اخذ اقامت دومینیکا

یکی از جذاب‌ترین روش‌های اخذ اقامت دومینیکا

دومینیکا یک کانون گردشگری جهانی است که به ویژه به‌عنوان بهشت ​​غواصی و پیاده‌روی در بین گردشگران جهان محبوبیت دارد. علاوه بر صنعت گردشگری شناخته شده و پیوسته در حال پیشرفت، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات دومینیکا نیز یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در این کشور برای سرمایه‌گذاران خارجی است که به دنبال اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری هستند. شهروندی دومینیکا مزایای زیادی برای سرمایه‌گذاران دارد. این شهروندی مقرون ‌به‌صرفه علاوه بر فراهم نمودن فرصتی برای لذت بردن از داشتن خانه دوم در این کشور خوش منظره، دریافت پاسپورت دوم برای همه اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 30 سال متقاضی اصلی، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ بالای 55 سال و خواهران و برادران را هم ممکن می‌کند. پاسپورت دومینیکا یک پاسپورت قدرتمند است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا به بیش از 140 کشور جهان بدون ویزا دسترسی داشته باشند. از آنجایی که برای رسیدگی به پرونده نیازی به اقامت وجود ندارد، متقاضی می‌تواند تا زمانی که درخواست وی در حال بررسی است در کمال آسایش در کشور خود بماند.

با پیشرفت واکسیناسیون کرونا، رونق ارزهای دیجیتال و افزایش تمایل به داشتن آزادی شخصی، سرمایه‌گذاران، جستجوی خود را بر پیدا کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری موفق و معتبر مانند Secret Bay متمرکز نموده‌اند. این مجموعه تفریحی دنج یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری کارائیب است. استراحتگاهی باشکوه که رکورد فروش 7،1 میلیون دلاری را شکسته است – بالاترین میزان فروش برای املاک تفریحی دارای مالکیت تام در دومینیکا را دارد به طوری که بخشی از فاز دوم آن که برای فروش گذاشته شده بود هم تماما پیش فروش شده است.

مجموعه ویلاهای تفریحی Secret Bay، جواهر درخشان دومینیکا و تنها اقامتگاه شش ستاره، و برنده جوایز متعدد، در 2021، سال فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد که شامل شکستن رکورد فروش کلی، فروش فازهای 1 و 2، تکمیل ویلاهای جدید، گسترش مجموعه امکانات رفاهی و دریافت تقدیرنامه‌های مختلف از رسانه‌های معتبر جهان بود. سال گذشته این استراحتگاه با معرفی ویلاهای نو‌ساز Hillside، معرفی فاز 2، اعلام مالکیت تام، و معرفی امکانات جدید شروع به کار کرد و دوره کاملا جدیدی از خرید خانه‌های تعطیلات را رقم زد.

گرگوری ناسیف، طراح و مبتکر این پروژه می‌گوید که Secret Bay توانسته است سرمایه‌گذارانی از سراسر آمریکای شمالی، آفریقا، خاورمیانه و فراتر از آن را جذب کند.

دومینیکا: پیشرو در شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری، مبارزه با تغییرات آب و هوایی و فراتر از آن

در سال 2021، دومینیکا دوباره،  برای پنجمین سال متوالی – در صدر فهرست بهترین برنامه‌های CBI قرار گرفت که توسط مجله مدیریت ثروت حرفه‌ای فایننشال تایمز منتشر شد و آن را به بهترین کشور جهان برای شهروندی دوم تبدیل کرد. اخبار دیگر از صدورگذرنامه الکترونیکی جدید آن و امضای یک توافقنامه لغو روادید تاریخی با جمهوری خلق چین، پاسپورت دومینیکا را بسیار پرطرفدار کرد زیرا شهروندی دومینیکا به سرمایه‌گذاران در CBI اجازه می‌دهد که با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا به چین سفر کنند. دومینیکا یک بار پس از امضای یادداشت تفاهم با یک شرکت انرژی سبز محلی برای استفاده از پتانسیل زمین‌گرمایی جزیره در نشست COP26 در گلاسکو، اسکاتلند و بار دیگر پس انتشار گزارش مجله نیوزویک در مورد اینکه چرا دومینیکا بهترین مکان برای زندگی و کار است، سرتیتر اخبار شد.

در ابتدای سال 2022، زمانی که ناسیف به عنوان بهترین سازنده هتل در کارائیب انتخاب شد،Secret Bay  در سرتاسر جهان خبرساز شد، و نشریه پناهگاه لوکس Robb Report هم نوشت که ویلاهای خانه درختی زیبای Secret Bay  با مزیتی پرطرفدار ارائه می شوند: “پاسپورت دوم.” ناسیف در مورد اینکه چگونه Secret Bay یک فرصت سرمایه‌گذاری نادر برای نسل‌های آینده است با نیویورک پست صحبت کرد. IMI درباره اینکه Secret Bay  صدمین نوبت سود سرمایه‌گذاری را خود را پرداخت نموده است نوشت و اخیراً گزارش‌هایی درباره افزایش فروش واحدهای Secret Bay  و امکان سفر بدون ویزا به چین با پاسپورت دومینیکا را منتشر نموده است. علاوه بر این، استراحتگاه Secret Bay به عنوان برترین استراحتگاه کارائیب در «جوایز منتخب خوانندگان 2021» از Condé Nast Traveler نامگذاری شد و همچنین توسط Fodor’s در بین «101 هتل باورنکردنی جهان» برای سال 2022 قرار گرفت.

ناسیف در آخر اضافه می‌کند که امسال Secret Bay دستاوردهای هیجان‌انگیزتری هم خواهد داشت. با آغاز سال این اقامتگاه فوق‌العاده شش ستاره جدیدترین امکانات رفاهی، از جمله خانه خوش آمد گویی موبن، استخر و بار Gwiyavye’ Lap Pool و سالنZing Zing  را معرفی کرد، و تا پایان سال نیز از یک تله‌کابین مدرن، یک art barn (انبار هنری)، و یک کارخانه آبجوسازی کوچک برای اولین بار رونمایی خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در زمینه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، می‌توانید با کارشناسان کراس بوردر فریدم در امارات، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها تا دریافت پاسپورت دومینیکا برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه سوال، تجربه یا نظری در خصوص اخذ شهروندی دومینیکا دارید، در قسمت دیدگاه‌ این مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی وبسایت نیز می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com