ویزای کار آفرینی دومینیکا؛ گزینه‌ای جدید به سوی اخذ گذرنامه دومینیکا

ویزای کار آفرینی دومینیکا؛ گزینه‌ای جدید به سوی اخذ گذرنامه دومینیکا

دولت دومینیکا، همچنان دایره ”سرمایه‌گذاری و شهروندی” را در برنامه ” اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری” این کشور وسیع‌تر کرد. طبق این تغییرات، گزینه سرمایه‌گذاری جدیدی، تحت عنوان ویزای کار‌آفرینی به متقاضیان ارائه کرده است.

در تاریخ 7 سپتامبر 2020، دومینیکا از گزینه سرمایه‌گذاری جدیدی، تحت عنوان ویزای کار آفرینی دومینیکا خبر داد. این ویزای منحصر به‌فرد نشان از علاقه دولت این کشور برای گذاشتن موقعیت‌های خاص در اختیار سرمایه‌گذاران است.

هدف از این گزینه جدید ترغیب سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در بخش خصوصی است. شرایط سرمایه‌گذاری جهت اخذ اجازه اقامت دومینیکا در این گزینه به صورت شفاف اعلام شده است.

متقاضیان اخذ ویزای کار آفرینی ظرف 45 روز، اجازه اقامت 2 ساله دریافت می‌کنند و سپس می‌توانند در صورت برآورده کردن شرایط لازم برای اخذ گذرنامه دومینیکا اقدام کنند.

دریافت ویزای کار آفرینی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری:

سرمایه‌گذاری به حداقل مبلغ 50 هزار دلار آمریکا در یکی از شرکت‌های مورد تایید دولت از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری.

سرمایه‌گذاری به حداقل مبلغ 100 هزار دلار آمریکا برای راه‌اندازی کسب ‌و‌کار (به شرط ثبت در دومینیکا و استخدام حداقل 3 کارمند تمام وقت بومی).

مبادرت به سرمایه‌گذاری در ‌سهام سرمایه در بخش خصوصی و یا بخش دولتی مورد تایید دولت (میزان حداقل سرمایه لازم به زودی اعلام می‌شود).

“شایان ذکر است که اطلاعات تکمیلی ویزای کارآفرینی از طریق سرمایه‌گذاری به‌ زودی اعلام می‌گردد.”

در ازای سرمایه‌گذاری در دومینیکا، شما حق زندگی، تحصیل و کار در دومینیکا را به دست می‌آورید و به سیستم بهداشت و درمان و آموزش این کشور دسترسی خواهید داشت. گذرنامه دومینیکا همچنین امکان سفر آزادانه را به کشورهای متعددی میسر خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، خواهشمند است با یکی از مشاوران ما در امارات، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها و تا دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه سوال، تجربه یا نظری در خصوص اخذ ویزای دومینیکا دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com