نحوه حمایت مالی CBI از توسعه املاک و حمایت از بوم گردی دومینیکا

نحوه حمایت مالی CBI از توسعه املاک و حمایت از بوم گردی دومینیکا

به لطف برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه­ گذاری دومینیکا، فهرست رو به رشدی از اقامتگاه‌­ها و هتل ها معرفی شده‌­اند. این اقامتگاه­‌ها با توجه به حساسیت­ های اهالی جزیره دومینیکا در دریای کارائیب، در زمینه محیط زیست بنا شده‌­اند. این برنامه فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در اقامتگاه‌های مرتبط با بوم گردی (اکو توریسم) را فراهم می‌­سازد.

تامین مالی برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری در اقامتگاه‌ها و بومگردی

در این چارچوب سرمایه­ گذاران می­‌توانند در هتل‌های مشهور این جزیره مانند اقامتگاه چشمگیر آنیچی ماریوت، اقامتگاه پنج ستاره Cabrits Resort & Spa Kempinski، هیلتون و ویلاهای آویزان بر صخره‌های آن در ساحل آرامش سرمایه­ گذاری کنند. علاوه بر این امکان سرمایه­ گذاری در هتل‌های بوتیک لوکس در خلیج جنگل و خلیج مخفی وجود دارد. از دیگر امکانات آماده جذب سرمایه­ ها می­‌توان به اقامتگاه Eco Resort & Spa اشاره کرد. در ازای این سرمایه­ گذاری ­ها، سرمایه­ گذاران مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از کسب تائیدیه تابعیت دومینیکا را اخذ می­کنند.

بیشتر بدانید: معرفی تفریحات و جاذبه های گردشگری دومینیکا

ساخت‌ و ساز سبز و پویا:

کلیه ساخت ‌و سازهای انجام شده در دومینیکا از نظر تاثیرگذاری بر محیط زیست مورد ارزیابی قرار می­‌گیرند. این ساختمان ­ها پس از تایید در بررسی­‌های فوق مدرک تائیدیه دریافت کرده ­اند. این مدرک گواهی جامعی در خصوص آثار اجرای یک پروژه بر محیط زیست به سرمایه ­گذاران ارائه می‌دهد.

زیرساخت های مقاوم در مقابل آب و هوا:

تمام املاک و مستغلات تازه ­ساز برای مقاومت در برابر شدیدترین بلایای آب و هوایی طراحی شده‌اند. این امر در راستای تعهد دولت این جزیره برای تبدیل­ کردن آن به «اولین ملت مقاوم در برابر آب و هوا» انجام شده است. نخست وزیر روزولت اسکریت در سخنرانی خود این وعده را به اهالی داده بود.

اقدامات دوست‌دارانه محیط زیست:

در واقع از تاریخ ژانویه ۲۰۱۹، استفاده از هر نوع ظروف پلاستیکی یک بار مصرف و استیروفوم در دومینیکا ممنوع شد. همه شهروندان، هتل داران و گردشگران ملزم به اجرای این دستور شدند و این قانون تا به امروز پابرجا است.

تولیدات و خدمات محلی:

هتل داران با جوامع بومی اطراف خود همکاری می­‌کنند. این همکاری در راستای ارائه خدمات نوین مبتنی بر اخلاق­ مداری به مهمانان هتل­ ها و کاهش ردپای کربنی (گازهای گلخانه‌ای تولید شده توسط سازمان ها و اشخاص) بر محیط زیست انجام می­‌شود.

معرفی اماکن گردشگری یونسکو:

اقامتگاه­‌های مرتبط با شهروندی از طریق سرمایه گذاری جهت تسهیل در بازدید از مقاصد مهم گردشگری ایجاد شده ­اند. در این زمینه می‌­توان به سایت میراث جهانی یونسکو در پارک ملی مورن ترویس پیتون اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما شرایط شما را کاملا بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره سریع دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید: ۱۱۱ ۷۲ ۹۹ ۵۲ ۹۷۱+ یا به ما ایمیل بزنید: info@cbfiran.com